ZWROTY

Jeśli Twoje zakupy okazały się nietrafione z różnych względów, przysługuje Ci możliwość zwrotu produktów bez podania przyczyny. Czas na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

  1. Prześlij na nasz adres e-mail: kontakt@mooki.com.plwiadomość, że chcesz dokonać zwrotu. W tytule wiadomości wpisz nr zamówienia.
  2. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór udostępniamy TUTAJ.
  3. Zapakuj produkty i odeślij na nasz adres lub do paczkomatu razem z wypełnionym oświadczeniem.

Adres: ul. Kopisto 8B/208, 35-315 Rzeszów
Paczkomat: RZE28M ul. Podwisłocze 13
Nr telefonu: 693197773

  • Gdy tylko dostaniemy przesyłkę zwrotną zwrócimy ci koszt zamówienia w przeciągu maksymalnie 14 dni.

UWAGA! Produkty personalizowane (np. przedłużone smycze, szelki i obroże w rozmiarach innych niż standardowe, modyfikacje) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM. Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Więcej szczegółów dotyczących zwrotu towarów znajdziesz w naszym Regulaminie.

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić towar wyślij go na nasz adres i postępuj zgodnie z procedurą zwrotu. Następnie dokonaj nowego zamówienia na produkt, który Cię interesuje. Czas na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

UWAGA! Produkty personalizowane (np. przedłużone smycze, szelki i obroże w rozmiarach innych niż standardowe, modyfikacje) NIE PODLEGAJĄ WYMIANIE. Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzonej wady lub niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia towaru przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Reklamacje można zgłaszać w dowolnej formie. Zachęcamy jednak aby formularz reklamacyjny wysłać na nasz adres e-mail: kontakt@mooki.com.pl. Wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest TUTAJ.

Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
  2. nazwę zakupionego Towaru,
  3. opis reklamacji,
  4. datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
  5. potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)

Rozpatrzymy reklamację jak najszybciej, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Shopping Cart
Scroll to Top