ZWROTY
Jeśli Twoje zakupy okazały się nietrafione z różnych względów, przysługuje Ci możliwość zwrotu produktów bez podania przyczyny. Czas na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób dokonać zwrotu?
- Prześlij na nasz adres e-mail: kontakt@mooki.com.plwiadomość, że chcesz dokonać zwrotu. W tytule wiadomości wpisz nr zamówienia.
- Wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór udostępniamy TUTAJ.
- Zapakuj produkty i odeślij na nasz adres lub do paczkomatu razem z wypełnionym oświadczeniem.
Adres: ul. Kopisto 8B/208, 35-315 Rzeszów
Paczkomat: RZE28M ul. Podwisłocze 13
Nr telefonu: 693197773
- Gdy tylko dostaniemy przesyłkę zwrotną zwrócimy ci koszt zamówienia w przeciągu maksymalnie 14 dni.
UWAGA! Produkty personalizowane (np. przedłużone smycze, szelki i obroże w rozmiarach innych niż standardowe, modyfikacje) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM. Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Więcej szczegółów dotyczących zwrotu towarów znajdziesz w naszym Regulaminie.
WYMIANA
Jeśli chcesz wymienić towar wyślij go na nasz adres i postępuj zgodnie z procedurą zwrotu. Następnie dokonaj nowego zamówienia na produkt, który Cię interesuje. Czas na zwrot wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
UWAGA! Produkty personalizowane (np. przedłużone smycze, szelki i obroże w rozmiarach innych niż standardowe, modyfikacje) NIE PODLEGAJĄ WYMIANIE. Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzonej wady lub niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia towaru przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Reklamacje można zgłaszać w dowolnej formie. Zachęcamy jednak aby formularz reklamacyjny wysłać na nasz adres e-mail: kontakt@mooki.com.pl. Wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest TUTAJ.
Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
- nazwę zakupionego Towaru,
- opis reklamacji,
- datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
- potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
Rozpatrzymy reklamację jak najszybciej, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.